Merelbeeks Forum
Totale tijd ingelogd: 0 minuten.
Zoek:     Geavanceerd zoeken

OPGELET !!!       OPGELET !!!        OPGELET !!!

Indien u een mail van telenet ontvangt met de vraag voor uw login' naam en paswoord is het in uw belang hierop NIET TE REAGEREN !

De bewuste email ziet er als volgt uit:

Subject: Dear TELENET.BE Email Owner, Beste telenet.be Email Eigenaar

Dear TELENET.BE Email Owner,

This message is from TELENET.BE messaging center to all TELENET.BE Email owners. We are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all unused TELENET.BE email to create more space for new one.To prevent your account from closing you will have to update it below so that we will know that it's a present used account.

7063 aantal berichten in 331 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: kmdd
* Startpagina Help Inloggen Registreren
Merelbeeks Forum  |  Discussies  |  Infrastructuur  |  Topic: de poelstraat: staat wegdek « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: de poelstraat: staat wegdek  (gelezen 5151 keer)
Rudi
Newbie
*

« Antwoord #50 Gepost op: 10 November 2009 - 08:41:38 »

Mathias,

Wat was het resultaat van uw petitie ?
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #51 Gepost op: 11 November 2009 - 10:37:23 »

De petitie

Ik wacht er nog even mee, maar het zal niet lang meer duren.

Gisteren belde ik naar wegenwerken.

Na al heel lang te wachten op de aannemer(2 a 3 maand), was hij eindelijk aanwezig te merelbeke, vertelden ze me.
Maar, grote maar zoals altijd.....
.....er moet er nog gewacht worden op de onderaannemer.( 8 maand verder nu)

mijn vraag: wanneer zou die dan komen?
antwoord: ik bel je ZEKER morgen terug.

Elke telefoon die ze beloven te doen, komt er nooit.
Dus zal IK weer moeten terugbellen hoe nu alles zal verlopen.

Ik vind dit geen respect hebben.

Men moet niets beloven als men het nooit nakomt!

Waarschijnlijk zullen we nu moeten wachten op persoon die in contact staat met de onderaannemer enz...
Merelbeke is voor mij een grote soep.

Leest een politieker van merelbeke nooit het forum?
Normaal gezien denk ik van wel, maar waarom reageren ze er dan niet op.
Ik ben geen alleenstaand geval......dus politiekers u mag gerust reageren op dit forum hoor!

groeten Mathias de onuitgeruste merelbekenaar

TSCHUIVERTJE
Newbie
*

« Antwoord #52 Gepost op: 11 November 2009 - 11:58:52 »

Mathias,

waarom deze persoon die alles beloofd via telefoon niet gewoon kenbaar maken hier op het forum, als hij zoveel zegt kan hij het hier aan de bevolking eens komen uitleggen
we weten allemaal dat ze goed kunnen klappen als het hun uitkomt maar wij zijn nog altijd diegene die hun bolletjes kleuren als er te kiezen valt
Rudi
Newbie
*

« Antwoord #53 Gepost op: 12 November 2009 - 09:10:14 »

Beste Mathias,

Ergens begrijp ik je niet hoor.
Veelvuldig spui je hier je gal en kritiek op mensen die volgens jou zich helemaal niks aantrekken van jouw probleem of je gewoon 'aan 't lijntje houden'.

Meerdere keren werd jou hier al de raad gegeven een petitie te starten.
Op deze manier krijg je een bundeling van klachten over hetzelfde probleem; een probleem dat er in de Poelstraat ongetwijfeld is (persoonlijk ken ik ook meerdere inwoners van de Poelstraat welke erover klagen). Reeds op 1 september kondigde jij hier aan dergelijke petitie te zullen opsarten. NU, 2 EN EEN HALVE MAAND LATER, schrijf je...."de petitie...ik wacht er nog even mee, maar....het zal niet lang mee duren."
Jah.... sorry maar jouw handelen lijkt me al even 'vlug" als dat van diegenen die jij hier steeds beschuldigt........

Met de technische omschrijving welke Hogo hier reeds gaf én de vaststellingen en bevindingen betreffende het probleem door de bewoners zélf,  moet het toch makkelijk mogelijk zijn op een gegronde, concrete én beleefde manier ter attentie van het Schepencollege een gezamelijk schrijven te richten.
Allezins beter dan dat inwoner van huis A foetert op het forum en ten rade gaat bij persoon X en inwoner van huis B zijn probleem aankaart aan de toog waar persoon Y het opvangt en een oplossing belooft.
Wees contreet en..zet concrete stappen; ik denk dat dit nog steeds de beste manier van werken is.

Hou er natuurlijk ook rekening mee dat wanneer  er bij jou thuis een terrastegel los ligt je ofwel deze zélf direct weer herstelt of laat herstellen, maar dit voor de gemeente iets totaal anders is. Spijtig genoeg moeten voor dergelijke werken zoals in de Poelstraat nog steeds lange administratieve wegen worden bewandeld aleer ze tot uitvoering kunnen komen én dient er bovendien nog met tal van andere zaken rekening te worden gehouden.
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #54 Gepost op: 19 November 2009 - 10:41:34 »

Beste Rudi,

Als men altijd met mooie woorden een mens beloofd, dan stel je een petitie uit.
Maar woorden worden geen daden, dus start ik de petitie.
Dus gelieve geen vergelijking maken, want ik ben de enige die er energie insteekt.(bellen, luisteren, politiekers aanspreken, enz..)

Waarschijnlijk bedoel je het goed en wil je me wakker schudden.
Toch bedankt ik je Rudi omdat je zelf ook een blijk van interesse toont, wat van sommige mensen niet...

Ik zit momenteel ziek thuis, zodat ik niet deur aan deur ga gaan om iedereen te besmetten, maar volgende week schiet ik in actie.

Dit voor de bewoners van de poelstraat.

Groeten Mathias
noelgarre
Newbie
*

« Antwoord #55 Gepost op: 19 November 2009 - 11:27:46 »

Beste.

Ik woon in nummer 24  van de Poelstraat en ik steun u volmondig.
ik zal zeker uw petitie ondertekenen want ook voor mijn deur zijn er problemen.

Noël
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #56 Gepost op: 19 November 2009 - 18:47:03 »

Beste mensen,

Ik ben gestart met de petitie.
Ik heb al een aantal gezinnen gedaan, morgen meer.

Ik ga zeker elk huis af zodat ik niemand mis, want elke steun helpt.
Normaal gezien, zal ik iedereen van de poelstraat gezien hebben voor eind november.

groeten Mathias

lieske29
Newbie
*

« Antwoord #57 Gepost op: 20 November 2009 - 15:53:40 »

Hallo

Ik hoop dat je bij ons ook aanbelt, poelstraat 4. Wij ondertekenen zeker de petitie.

MVG

Degraeve Annelies
Poelstraat4
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #58 Gepost op: 02 December 2009 - 21:05:24 »

Beste mensen,

Ik zit al aan mijn derde blad handtekeningen.
De vele verhalen die ik al hoorde, bevestigen nog eens het probleem poelstraat.

Vele mensen vertellen dat hun verhaal naar de gemeente toe, geen baat heeft.
Dit probleem stelt zich al van 1993 of zelfs vroeger, kreeg ik te horen.

De actie's die ze zouden ondernemen zijn nooit ondernomen.(veel woorden weinig daden)
Als ik dit zo hoor, hebben de mensen van merelbeke weinig te zeggen.

Met open armen werd ik ontvangen bij vele mensen, want er is eindelijk iemand die luistert.
Mijn dank daarvoor, want ik stelde me volledig open voor elk verhaal.

Normaal voor dit jaar; zouden ze de voegen nog eens opnieuw overgieten met wat specie, dit als tijdelijke oplossing.

Voor der mensen die mij nog niet gezien hebben, ik kom zeker langs.
Niet iedereen is altijd thuis, maar ik doe mijn best om jullie tegen te komen.

Groeten Mathias

noelgarre
Newbie
*

« Antwoord #59 Gepost op: 03 December 2009 - 17:17:55 »

;)beste

ik bewonder uw werk.
noelgarre
Newbie
*

« Antwoord #60 Gepost op: 15 December 2009 - 17:06:40 »

Mathias.

HOE GAAT HET MET UW PETITIE ?
IK HOOP DAT ER VEEL MENSEN HUN HANDTEKENING HEBBEN GEZET.

DAG.
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #61 Gepost op: 20 December 2009 - 12:34:38 »

Al de mensen waar ik langs ben geweest hebben hun handtekening gezet!

Normaal gezien moet alles gedaan zijn voor nieuwjaar.

Ik heb nu donderdag verlof tot eindejaar, genoeg tijd om alles af te ronden en binnen te brengen.

Mijn vriendin heeft veel last van wakker worden door het verkeer, waardoor ze geen mens meer is.
Ik probeer te rusten waar ik maar kan.

Gelukkig hebben we nog de winter die ons helpt, want door de sneeuw kunnen ze hier niet voorbij vlammen en een zware doffe klop veroorzaken....dus winter hou je sterk zou ik zeggen.

Dus in een heel jaar heb ik alleen iets of wat diep geslapen tijdens deze winterprik met sneeuw!

greetings Mathias

greetings Ma
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #62 Gepost op: 11 Januari 2010 - 19:42:20 »

Beste mensen,

Normaal gezien breng ik alle handtekeningen binnen eind januari.
Ik dacht dat ik iedereen zou gezien hebben eind december, maar met de feestdagen is niet iedereen thuis....

Ik heb al 6 pagina's handtekeningen van de poelstraatbewoners...dus ik heb ze bijna allemaal...denk ik..

Ik doe mijn best voor iedereen want het probleem stelt zich, op elk stuk poelstraat.
Laten we samen elkaar helpen voor een BETER LEVEN, want rust is alles in een MENSENLEVEN.

Samen zijn we 1, samen zijn we sterk...hoe meer zielen, hoe luider onze hulproep!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Greetings Mathias
PascalLava
Newbie
*

« Antwoord #63 Gepost op: 27 Januari 2010 - 08:39:19 »

Bij deze wens ik de nieuwe schepen van openbare werken veel succes en een hopelijk luisterend en begrijpend oor voor de problemen in de Poelstraat.
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #64 Gepost op: 01 Februari 2010 - 15:31:06 »

Beste pascal,

Door middel van een vriend van de nieuwe schepen is er een email verzonden richting deze Mr. Van Huffel.
In die email stond ons probleem poelstraat.
Hij vertelde dat dit probleem voor hem niet gekend was en eens zou luisteren naar zijn werknemers.

Hopelijk heeft deze nieuwe persoon ons weer moed!

Mensen die de petitie nog niet kunnen tekenen hebben mogen gerust bij mij langskomen thuis op het adres poelstraat 74.
Want iedereen tegen komen is niet gemakkelijk.

Ik geef het nog een week de tijd en dan zal het binnen gaan deze petitie, dus mensen wees snel aub.
Ik zal ook nog een aantal huizen proberen waar ik nog geen mensen heb kunnen bereiken.

Iedereen mag gerust zijn buren inlichten om eens bij mij langs te komen, als deze mij nog niet gezien hebben.

Groeten Mathias
PascalLava
Newbie
*

« Antwoord #65 Gepost op: 22 Maart 2010 - 16:32:08 »

Boenk ... paukenslag ... euh vrachtwagen.

Matthias,

hoe is het met de petitie?
Spilliez
Newbie
*

« Antwoord #66 Gepost op: 25 Maart 2010 - 02:37:21 »

Ik weet dat de Poelstraat een druk bereden stuk van Merelbeke is en wist dit al wanneer ik hier kwam wonen, maarrr... wat ik niet wist is dat de rioleringsputten veel te diep liggen en (helemaal niet op gelet bij de aankoop van ons huis) ipv tegen de stoep tussen de rijweg en het fietspad liggen waardoor er meermaals in deze putten wordt gereden. Nu kan je wel voorstellen dat we (ondertussen al meer dan 2 jaar verder) ons een breuk schrokken als we in ons bed zo een multitonner VOELDEN voorbijrijden. Het ergste is dat we al kosten hebben moeten maken voor dakpannen die los komen te zitten = waterschade(zie op 2jaar tijd). We hebben de gemeente hiervan al eens op de hoogte gesteld en tevens een brief ontvangen, maar langs deze wil ik toch nog eens aanhalen dat dit ECHT een pijnlijk probleem is dat gemakkelijk kan worden opgelost, zeker met de komende werken in zicht
MathiasClaeys
Newbie
*

« Antwoord #67 Gepost op: 28 Maart 2010 - 12:24:51 »

Beste Pascal,

Ivm met de petitie wacht ik op een antwoord.
Ik heb de burgemeester ook eens aangesproken, maar een echte oplossing kon hij me niet beloven.

Het is steeds tasten in het donker, maar we mogen niet opgeven, want een goede nachtrust is een begin van alles.

Als deze petitie niet zou lukken(hopelijk wel), zullen we moeten samen komen en met de poelstraat bewoners naar het gemeentehuis trekken, hopelijk snappen ze dan ons probleem.

Dus Pascal hopelijk ben je er dan bij als het zo ver zou komen.

Groeten Mathias

Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
Merelbeeks Forum  |  Discussies  |  Infrastructuur  |  Topic: de poelstraat: staat wegdek « vorige volgende »
Ga naar: