Merelbeeks Forum
Totale tijd ingelogd: 0 minuten.
Zoek:     Geavanceerd zoeken

OPGELET !!!       OPGELET !!!        OPGELET !!!

Indien u een mail van telenet ontvangt met de vraag voor uw login' naam en paswoord is het in uw belang hierop NIET TE REAGEREN !

De bewuste email ziet er als volgt uit:

Subject: Dear TELENET.BE Email Owner, Beste telenet.be Email Eigenaar

Dear TELENET.BE Email Owner,

This message is from TELENET.BE messaging center to all TELENET.BE Email owners. We are currently upgrading our data base and e-mail center. We are deleting all unused TELENET.BE email to create more space for new one.To prevent your account from closing you will have to update it below so that we will know that it's a present used account.

7063 aantal berichten in 331 topics door 430 geregistreerde leden
Nieuwste lid: kmdd
* Startpagina Help Inloggen Registreren
Merelbeeks Forum  |  Verenigingen  |  Sportverenigingen  |  Topic: NIA - body & mind « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: NIA - body & mind  (gelezen 1805 keer)
zabarye
Newbie
*

« Gepost op: 24 Augustus 2009 - 09:03:34 »

Sinds kort bestaat in België een nieuw bewegingsconcept op muziek waarbij body, mind en spirit centraal staan: NIA.

NIA staat voor Neuromuscular Integrated Action of iets gemakkelijker "Now I AM".
NIA is gebaseerd op drie danskunsten (o.a. Jazzdance), drie krijgskunsten (o.a. Aikido) en drie helende kunsten (o.a. Yoga).
NIA combineert Westerse en Oosterse filosofieën.
NIA richt zich op het lichaam (spieren en conditie), de geest (creativiteit en concentratie) en spirit (emoties en plezier) en is theoretisch stevig onderbouwd.
NIA gebeurt op muziek en stelt geen fysieke of leeftijdsbeperkingen.
NIA is vooral echt fun en het proberen waard!

Ikzelf ben gecertificeerd NIA-lesgeefster (en psychologe) en geef sinds een jaar NIA-les in Sint-Amandsberg, Destelbergen en Sint-Martens-Latem.

Op 29 aug 2009 start ik (samen met mijn collega Lisbeth Haustraete) met een NIA-les op zaterdag van 12 tot 13u in de sportzaal van het Gilko.
De laatste week van augustus en de eerste week van september zijn er gratis proeflessen!
Verspreid de blijde boodschap Lachen!

Meer info bij Eva Zabarylo
eva@eniava.be
0475/28.64.28
www.eniava.be
www.niabelgium.be

« Laatste verandering: 24 Augustus 2009 - 09:05:53 door zabarye » Gelogd
mvdb
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Augustus 2009 - 10:30:07 »

Mag ik soms weten waar het Gilko ligt ? Is dat in Merelbeke ?
zabarye
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Augustus 2009 - 10:51:52 »

Sportzaal van basisschool Gilko in Merelbeke.
Deze school ligt in de Kloosterstraat 19...
mvdb
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Augustus 2009 - 12:39:37 »

In de school in de Kloosterstraat heb ik mijn kleuteronderwijs gedaan, vorige eeuw in de jaren '49-'52.
Maar Gilko, die benaming kende ik niet, de straat zou evenwel volstaan hebben. Dank voor de specificatie die ook voor andere Merelbekenaars nodig zal geweest zijn.
Sorry maar met scholenbenamingen is mijn generatie volledig gedesoriënteerd.
Zo zocht ik onlangs naar St Gregorius Ledeberg waar ik mijn hoger Middelbaar heb gedaan. Ik wist dat het overgenomen was door O.L.Vr. Presentatie maar nu blijkt
die school verdorie "Benedictuspoort" te heten... Ik kan althans niet meer volgen en met mij zeker en vast velen....
« Laatste verandering: 24 Augustus 2009 - 12:44:01 door mvdb » Gelogd
Pagina's: [1] Omhoog Print 
Merelbeeks Forum  |  Verenigingen  |  Sportverenigingen  |  Topic: NIA - body & mind « vorige volgende »
Ga naar: